luni, 13 iunie 2016

Viața colorata a femeii



Și pentru ca un machiaj nu este complet fără ruj, astăzi m-am oprit la rujul de la Pupa I'm. L-am achiziționat pentru ca am auzit ca produsele de la Pupa sunt foarte bune. De exemplu prietena mea si-a cumpărat o oja de la Pupa și a tinut-o o săptămână pe unghii. Revenind la rujul Pupa I'm, am ales o nuanță de ticlam. Ca și textura, rujul este destul de dens, hidratant partial, nu usucă buzele și rezista destul de mult pe buze ( cam 6-7 ore).  E un ruj care se pretează mai mult seara, deoarece  iese în evidenta.



 El arata asa pe buze : 

Dar oare de ce avem noi fetele asa mare nevoie de ruj? Pentru ca fara ruj nu suntem noi, cu buze frumoase, moi, hidratante si frumoase. Femeia simte nevoia in permanta sa se simta frumoasa si atragatoare, asa ca rujul e ceva indispensabil.
Eu îl recomand, fiind  printre rujurile mele preferate.
În curând top 5 rujuri accesibile și de calitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie si tu o parere