vineri, 12 august 2016

Produsele pentru intinerirea tenului Nutra Kos - revitalizeaza tenul instant

Produsele Nutra Kos mi-au fost prezentate de curand, si am primit pentru testare 4 esantioane: o masca de fata, o crema anti-rid pentru fata, o crema contur de ochi si o crema de corp.
Dar sa incep cu inceputul. Produsele Nutra Kos inca nu sunt foarte cunoscute pe piata, asa ca imi voi permite o mica paranteza pentru a spune cate ceva despre ele.
Nutra Kos reprezinta o gama profesionala de creme de fata, masca si ser, produse in Italia, care au in compozitie 6 aminoacizi si acid hyaluronic.  Rolul aminoacizilor este de a produce colagen nou si elastina, iar in asociere cu acidul hyaluronic, cu rol de hidratare si stimularea vitalitatii celulare.
Gama Nutra Kos cuprinde: crema fata biorevitalizanta anti-age, ser intensiv anti-age, gel contur ochi antirid & anticearcan, crema corp revitalizanta si masca de fata anti-age.
Dar sa le luam pe rand.


Crema de fata biorevitalizanta anti-age
Ce zic ei (rezumat):  
- principii active 3% aminoacizi, acid hyaluronic, cetogluconat de calciu, filtru solar UVA si UVB.
-  indicata pentru ridurile superficiale si profunde, asociate cu pierderea tonusului si elasticitatii pielii
-  efect puternic restructurant si elasticizant
- protejeaza de radiatiile UVA si UVB, avand SPF 15
- fara parabeni

Ce zic eu, dupa ce am testat: 
Crema se absoarbe repede in piele, o lasa neteta ( ca si alte creme). Fata arata luminoasa dupa aplicarea cremei.Nu am facut alergie la ea, ceea ce este un lucru destul de rar, probabil datorita faptului ca nu are parabeni. Pretul este destul de mare - 169 lei. Flaconul are 50 ml. Pentru cei interesati cred ca este o achizitie buna. Da  - o recomand.


Gel contur ochi antirid& anticearcan
 Ce zic ei (rezumat):  
- principii active 4% aminoacizi, acid hyaluronic, complex specific pentru zona perioculara.
- are inalta afinitate dermica pentru a combate cearcanele si pungile de sub ochi.
- aplicat zilnic reface densitatea si elasticitatea pielii.

 Ce zic eu, dupa ce am testat: 
Prima  testare - atunci cand am deschis mostra, a fost cam un esec, in sensul ca atunci cand am rupt ambalajul, a iesit prea mult gel din mostra, si am incercat sa-l intind pe tot ( greseala mare), dupa care mi-a intrat in ochi, ochii au inceput sa ma usture foarte tare, si in final a trebuit sa ma spal pe ochi, caci nu mai suportam. A doua zi, am pus o cantitate mai mica de gel, l-am intins fara sa ating zona ochilor. Problema mea a fost ca in cateva minute, dupa ce am inceput sa ma machiez, iar au inceput sa ma usture ochii de la ea, si iar a trebuit sa ma deamchiez si sa ma spal pe ochi. Parea mea e ca o crema pentru conturul ochilor, nu ar trebui sa usture. Eu nu o recomand, cel putin nu pentru cele cu ochi sensibili.

Masca de fata anti-age
Ce zic ei (rezumat):  
principii active 4% aminoacizi, acid hyaluronic,complex din acizi de fructe
- este o masca peel-off, cu efect puternic biorevitalizant si hidratant, capabila sa destinda pielea, sa-i confere luminozitate si sa estompeze ridurile imediat dupa utilizare
- are un efect de lifting instant.
- favorizeaza eliminarea celulelor moarte de la suprafata pielii.
- se lasa sa actioneze 1-3 ore sau pe toata durata noptii

 Ce zic eu, dupa ce am testat: 
Seara, in ziua cand am primit esantioanele, nu am putut rezista sa nu testez masca de fata. M-am curatat bine pe fata, am intins bine masca pe toata fata si pe gat. Un pliculet ajunge pentru toata suprafata. Trebuie sa ai mare grija cand o aplici, sa ocolesti zona sprancenelor si a ochilor, caci fiind o masca de tip peel off, cand o dai jos, risti sa se ia cu tot cu sprancene. Am hotarat sa dorm cu ea peste noapte, pentru a profita de efectul ei la maxim. Pe la ora 4,30 dimineata, am simtit ca masca parca imi fosnea pe fata si fata ma strangea foarte tare si in somn incercam sa o dau jos. Am hotarat ca nu mai rezist sa stau cu ea si m-am dus sa o dau jos. Masca s-a dat jos intreaga de pe fata, si ce sa vezi? Fata mea arata luminoasa si parca intr-adevar mult mai tanara. Am ramas si eu mirata de efectul avut. Masca costa 169 lei, o cutie cu 8 masti, dar face toti banii. DA - o recomand cu tot sufletul. Eu cu siguranta imi voi cumpara o cutie.
Si acum pozele inainte, cu masca si efectele dupa masca.
inainte de masca

cu masca pe fata

dimineata la 4,30 cu masca
dat masca jos
dat masca jos

efectul dupa masca

 Crema corp revitalizanta
Ce zic ei (rezumat): 
-   principii active 4% aminoacizi, acid hyaluronic, unt de Karite
- este destinata pielii deshidratate, lipsite de tonus si elasticitate
- utilizata zilnic, favorizeaza refacerea vitalitatii cutanate, pielea devenind mai catifelata, elastica si stralucitoare


 Ce zic eu, dupa ce am testat: 
Crema se absoarbe foarte bine in piele, nu lasa pielea unsa, ceea ce inseamna ca am putut imediat sa ma imbrac si sa ies din casa. Crema e ok, nu am facut alergie la ea. Mi-a placut, dar nu pot spune ca as dori sa o achizitionez. Pretul este de 161 lei  - 200 ml. Probabil ca daca o folosesti o perioada mai mare de timp, efectele se vad. Mi-e mi-a fost binevenita, caci acum pe pielea bronzata, folosesc multa crema pentru a preveni descuamarea pielii.

Cam asta a fost experienta mea cu Nutra Kos. Eu ma gandesc sa imi cumpar un pachet de crema de fata, ser si masca. Pretul ar fi de 470 lei ( in loc de 513 lei). Chiar cred ca impreuna, efectul este foarte bun. Produsele se vad ca sunt profesionale si nu se gasesc pe rafturile magazinelor, doar in institutii specializate.




 

Un comentariu:

Scrie si tu o parere