joi, 21 ianuarie 2016

DERMAPEN - tratament pentru intinerire

www.bellapelle.com.au
De curand am auzit de DERMAPEN - o colega de-a mea si-a facut, iar rezultatul a fost foarte vizbil, asa ca m-am gandit sa-l incerc si eu. Asa ca m-am programat la medicul dermatolog ( am fost la dr Olariu Liviu).
DERMAPENUL este ca un stilou care are multe ace in el, iar acestea patrund in profunzimea pielii ( dr regleaza profunzimea intre 0,5 - 2,5 mm ). Prin aceste intepaturi se stimuleaza producerea de colagen.

Procedura a fost cam asa: doctorul mi-a pus pe fata o crema anestezica, iar dupa aproximativ 30 min a inceput procedura. Mi-a dezinfectat fata cu o solutie si apoi m-a aplicat acid hyaluronic pe fata, dupa care a inceput sa ma intepe cu DERMAENUL de la frunte si a continuat pe zona obrajilor, nasului si barbiei, acoperind practic toata fata. Procedura este putin dureroasa ( pe colega mea nu a durut-o deloc, probabil ca sunt eu mai sensibila), dar pot spune ca a meritat. La sfarsit, mi-a dat cu o crema. Am fost foarte rosie la fata si am simtit ca imi i-a foc fata cam toata ziua. Nu am avut voie sa ma spal pe fata sau sa aplic vreo crema.
Imediat dupa procedura, fata mea a aratat cam asa:




A doua zi de dimineata, roseata s-a dus in proportie de 90%, iar la pranz deja nu mai era nimic vizibil. Fata mea a doua zi arata asa:


Efectele: timp de o saptamana a fost un mic efect de peeling, mi s-a descuamat pielea de pe fata. Destul de repede, cam dupa 3 zile, pielea de pe fata arata deja foarte proaspata si vizibil intinerita.
Pentru un efect maxim, ideal este ca procedura sa se repete de 2-3 ori la 3-4 saptamani.
Eu acum chiar vrea sa mai repet odata procedura.
Din cate am inteles are efect pentru cicatrici postacnee, riduri, vergeturi de pe corp.
Sedinta a costat 120 Euro.
O recomand cu incredere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie si tu o parere