miercuri, 6 aprilie 2016

Fond de ten natural de la Gradina cu Dragoste

Duminica, 3 Aprilie, s-a organizat la Timisoara expozitia Raw-Generation cu produse raw-vegan, produse naturale si aparatura necesara procesarii raw ( storcatoare lente cu melc, deshidratoare, etc). 
Nu am putut sa nu ma opresc la standul Ligiei Pop, mai ales pentru ca o fetita in spatele meu a zis " Mami uite-o pe Ligia Pop", si toti cei care au auzit-o au intors capul sa vada unde e ,  apoi pentru a o cunoaste, si pentru a vedea ce produse recomanda ea. Practic era cu o prietena a carei produse le recomanda. Produsele se numesc " Gradina cu Dragoste". Am cautat putin pe net si am aflat ca autoarea lor este Mihaela Stamate, care a renuntat la viata de oras si s-a mutat intr-o zona linistita din Muntii Poiana Rusca.
Aici ea culege de pe munte plante si flori, altele le cultiva ea, si face creme de fata bio, sapunuri bio si fonduri de ten naturale. Asa ca am zis ca trebuie sa incerc si eu un fond de ten. In postarea aceasta va spuneam ca am mari probleme cu fondurile de ten, intrucat sunt foarte alergica si tenul meu se simte incarcat. Deci i-am dat o sansa si fondului de ten Gradina cu Dragoste. Fondul de ten este facut din extract de patrunjel, oxid de zinc, pigmenti naturali, ulei de masline si alte ingrediente uscate natural la soare.  Avand oxid de zinc, daca ai probleme cu tenul le si rezolva. Dar pentru un efect mai mare, am cumparat si pasta bebe, si le folosesc impreuna. Despre pasta bebe, ce contine si la ce se poate folosi, va povestesc aici.
Am folosit a doua zi fondul de ten. Imi place foarte mult. Contine in el si protectie solara. In decursul zilei nu se aduna pe fata ( cum am mai patit la alre finduri de re bio  ). Inca nu am facut alergie la el. Avand in vedere ca e natural, nu cred ca voi face alergie.
In 3 zile am observat ca tenul meu arata cu adevarat mult mai bine decat inainte, semn ca pasta bebe isi face efectul.
Ma declar multumita, fericita s recomand aceste creme. Pe viitor doresc sa mai incerc si alte creme de la Gradina cu Dragoste.

Va recomand si 
Gradina cu Dragoste - Pasta Bebe










Fond de ten bb cream cc cream sau dd cream?










Kaiser borax gel de curatare cu bicarbonat 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie si tu o parere