miercuri, 8 iunie 2016

Baza pentru fardul de pleoape

Zilele trecute am zis sa-mi cumpar si eu cate ceva de la Avon. Am ales baza pentru fardul de pleoape si iluminator.
Stim ca pentru ca machiajul sa arate bine si mai ales sa tina o zi intreaga este important sa folosesti o baza pentru fardul de pleoape.  Pot spune cu multa multumire si spre surprinderea mea ca machiajul rezista o zi intreaga. Il recomand cu incredere. El arata asa: 


Se pune foarte puțin și se întinde foarte ușor.  Are o textura cremoasa, și dacă ai culoarea pleoapei închisă la culoare, o mai deschide un pic.
Iluminator este foarte light. Mă așteptam să se vadă mai pronuntat  . Ceva ilumineaza el fata, dar nu la asteptarile mele. Sincer nu este ceea ce îmi doream. Am încercat de la Mac și nici nu se compara. Cel de la Mac pui puțin și iți ajunge  pentru ambele părți ale fetei.
 Cam asta am ales eu din cele doua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie si tu o parere