duminică, 7 februarie 2016

Dermaroller - tratament de intinerire

Intr-un post mai vechi am descris cum am testat dermapen . Am zis ca as putea pentru intretinere sa testez si Dermaroller. Spre deosebire de dermapen  care este un stilou cu ace pe care medicul le utilizeaza pe fata si in care poate controla adancimea ( intre 0.5 si 2.5 mm), dermarollerul este un dispozitiv care are o rotita in capat plina de ace. Dermarollerul se poate comanda cu diverse ace ( intre 0.5 si 2.5 mm), dar adancimea acelor nu este reglabila.


 Eu am ales un dermaroller cu ace de 1 mm. M-am gandit ca imi este mila de mine sa bag 2.5 mm in mine, avand un vedere ca este dureros. Prima data cand l-am folosit a fost dureros, asa ca pentru urmatoarea tura am folosit crema anestezica pentru fata. 
Procedura am incercat sa o fac similara cu cea de la medicul dermatolog, atunci cand mi-a facut dermapen . Asa ca mi-am dat cu crema anestezica pe toata fata. Dupa aproximativ 15 minute, cand am simtit ca fata imi este cat de cat amortita, mi-am dat crema jos de pe fata cu o lotiune tonica ( poti folosi si apa miscelara).
Dupa aceea am folosit fiole de la Gerovital cu acid hyaluronic pentru ca dermarollerul sa alunece pe piele, si ca acidul hyaluronic sa patrunda mai bine in piele.

Apoi am dat cu dermarollerul. Fata a inceput sa se inroseasca, semn ca acele au intrat in piele. A fost ok, pentru ca nu a fost dureros. Se simtea doar cum acele patrund in piele. Imi dau seama ca ni a fost atat de profund ca si cu dermapenul, pentru ca fata nu a sangerat deloc. Poate ar fi trebuit sa folosesc unul de 1.5mm. Oricum fata mea a aratat asa: 




Fata a fost rosie peste noapte, dar a doua zi dimineata, fata a aratat asa:




Efectele - am simtit ca fata mi se strange usor, este mai intinsa si alergia mea de pe fata nu mai este asa de vizibila.
Recomand ca procedura sa fie facuta cand a doua zi nu trebuie sa trebuiasca sa mergi pe undeva. Eu am ales week-endul , pentru a nu trebui sa ma machiez.
A doua zi am clatit fata cu apa simpla, iar seara mi-am dat cu cream de fata anti-age,
Consider ca, ca si metoda de intretinere are efecte foarte bune. Dar tot am sa ma mai duc sa fac si dermapen.
Da, o recomad.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie si tu o parere