luni, 4 iulie 2016

Keratina - o binecuvantare pentru par

Parul meu dupa tratamentul cu keratina
  Am fost la salon sa fac un tratament pentru par, doar este vara și plec la mare, iar parul va suferi mult din cauza soarelui și a apei. Am încercat tratamentul cu keratina.
Dar haideti sa vedem ce este keratina și cum face ea ca parul sa arate spectaculos.
Keratina este o substanță pe care o produce organismul nostru. Ea este responsabila de strălucirea părului.  Odată  cu trecerea timpului, cantitatea de keratina pe care organismul nostru o produce scade, iar parul își pierde din strălucire. Keratina ajuta atât la strălucirea parului cât și sa aibă ținută. 

De asemenea, tratamentul cu keratina se folosește și în îndreptarea părului creț sau ondulat. 
Procedura este cam așa : hair-stylistul m-a spălat pe cap, după care a aplicat o soluție cu keratina.  M-a uscat pe par cu uscătorul, după care mi-a întins parul cu placa. Practic se sigileaza keratina in par. Parul imediat are ținută,  chiar dacă îl simți puțin îmbâcsit.  Trebuie ținut uscat 3 zile, după care m-am spălat pare cap normal.
Trebuie sa spun ca am cumpărat un balsam cu keratina și un lapte cu keratina pentru îngrijirea parului care îmi va proteja parul de razele soarelui.
Balsam cu keratina
Lapte cu keratina

















După ce m-am uscat pe pat cu capul în jos, parul meu a avut ținută imediat fără ca sa mai folosesc spuma de par.  Parul strălucește și firele rebele stau frumos aranjate. Sunt foarte mulțumită.  Rezultatul este uimitor. Din câte am citit, parul se menține așa 3 luni.
Prețul a fost de 100 Ron, ceea ce eu zic ca merită. 
Eu am folosit tratamentul pentru hidratare  și  ținută.  Majoritatea îl folosesc pentru îndreptarea parului. Cred ca fiecare Cum are nevoie. Dar da, în ambele cazuri îl recomand.

Rezultate pentru tratament cu keratina:















Va recomand si

Ritualul de restructurare al parului cu Loreal Pro Fiber



















Kerastase chronologiste masca de par














Moroccanoil ulei light pentru par




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie si tu o parere