miercuri, 27 iulie 2016

Trusa de machiaj Pupa Cat 3 - un cadou inspirat

Am primit în dar o trusă de machiaj de la Pupa Cat 3 și întrucât prima impresie a fost foarte buna, am zis ca ar fi frumos sa vi-o prezint și vouă.
Așadar,  după cum îi este și numele - Cat- trusa arata ca un cap de pisică.
Trusa conține 3 lucruri de buze,  un blush roz, 4 farduri de pleoape si un iluminator.
Am încercat 2 culori de fard, care arata așa pe pleoape.

Rezultatul: culorile țin pana seara, fără a se aduna sau sa se întindă.
Luciul de buze e frumos , tine orice luciu pe buze ( nu foarte mult ), dar e cremos și se simte bine pe buze.
Blush - ul are o nuanță roz, e drăguț. Momentan pe pielea mea bronzata nu se potrivește,  dar l-am încercat chiar și așa,  și mi-a plăcut.
Concluzia? Dacă vreți sa faceți un cadou frumos, va recomand trusa Pupa Cat. Cu siguranță veți face o fată fericita.

Va recomand si






































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie si tu o parere