marți, 9 august 2016

Salvarea parului degradat - Moroccanoil sampon reparator

Și am ajuns sa folosesc în casa ceea ce îmi doream, și anume samponul reparator de la Moroccanoil.
Despre Moroccanoil s-a tot scris și s-a vorbit. Pe scurt, cred ca Moroccanoil este poate cea mai tare firma în domeniul îngrijirii parului, este uleiul de argan pur. Despre avantajele utilizarii Moroccanoil, puteti citi aici

Eu am mai folosit și încă folosesc uleiul light  pentru par,  de care încă sunt foarte încântată și despre care am vorbit aici, și nu are rost sa mai intru în detalii.
Samponul il doresc de ceva vreme,  dar încă nu mi se terminase samponul de la Joico ( de care sunt încă foarte mulțumită ). Acum ca e gata era timpul pentru Moroccanoil. 
Despre sampon: e dens, are un miros plăcut.  Mi s-a atras atenția de la salon sa folosesc foarte puțin ca și cantitate. Așa că,  cu prima ocazie l-a testat. Asta era într-o duminică dimineață. 
Am folosit cât mi s-a recomandat,  adică cam cât o boabă de fasole. Știam de la început ca nu e un șampon care sa facă spuma, așa ca la prima spălare pe cap, nu a făcut deloc spumă.  Am mai dat cu apa suplimentar pe par, ca să se întindă samponul bine pe toată lungimea parului.  Am clătit,  și am mai dat odată cu șampon.  A doua oară, a făcut putina spuma.
Ceea ce este de remarcat,  este faptul ca vineri parul încă arăta foarte bine, și m-am mai spălat pe cap duminica următoare ( ceea ce este o mare surpriză și pentru mine - de obicei mă spăl pe par de 2 ori pe săptămână.  Este adevărat ca am fost plecata la munte in aceasta perioada și e posibil ca si aerul de munte sa fi contribuit).
Dupa spalare, parul arata stralucitor, iar pe parcusul saptamanii, in cazul in care varfurile mi se usuca, am folosit uleiul de la Moroccanoil.
Rezumat:
 - puncte forte : foarte calitativ, dens, te tine o perioada mai mare de timp, parul ramane sanatos si stralucitor
 - puncte slabe: pretul este cam mare ( eu l-am cumparat cu 115 lei), in cazul in care pui mai mult cantitativ, risti sa nu clatesti suficient de bine parul, si poate sa ramana uns, sau se poate ingrasa repede.
Il recomand? Sigur ca DA. 

Va recomand si






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie si tu o parere