sâmbătă, 6 august 2016

Beneficiile aerului de munte pentru par, ten și suflet

 Am petrecut 6 zile la Arieseni,  un loc rupt din rai. Localitatea Arieseni se afla situata în județul Alba, în munții Apuseni. Noaptea când este senin, pe bolta cerului se poate vedea Calea Lactee. Este atât de frumos, încât nu ai cum sa nu te indragosteti pe loc de aceste locuri!

Dar sa va spun de ce va spun toate aceste lucruri.
Duminică dimineața, chiar înainte de a pleca spre Arieseni, m-am spălat pe cap.
În trusa mea de cosmetice am pus și întreaga " armată " de ingrijire a parului  ( sampon, balsam, lapte cu keratina, ulei de par, ser termorezistent și uscătorul pentru  par), căci am zis ca pana vineri ( ziua când urma sa plecam), sigur va trebui să mă mai spăl pe par. Dar ce sa vezi?  Este vineri si parul meu nu este  deloc gras, are o ținută  bună și mie chiar nu-i vine sa cred cât de bine arată după atâtea zile. Ce înseamnă un aer curat! Acum îmi dau seama cât de poluat este aerul în marile orașe.  Și în plus, cât am fost la mare la Constanța,  poate din cauza soarelui, dar mai ales a poluării, alergia mea veche de pe față se accentuate foarte tare. Aici la munte, aproape ca nici nu se mai vede. Îmi vine să iau o parte din aer cu mine acasă. 
Ca să nu mai spun beneficiile muntelui pentru suflet! Efectiv mă simt încărcată cu energie și relaxată, încât îmi este  greu să părăsesc acum zonele acestea minunate.
Și dacă va întrebați dacă mă voi mai întoarce aici?  Răspunsul meu este categoric DA, în ciuda faptului ca drumul de acces este în lucru și cu gropile,  dar speram ca într-un final vor reuși sa îl termine. Dacă mergeți la Arieseni trebuie să va înarmați cu răbdare, dar frumusețile locului va vor răsplăti cu liniștea și aerul curat pe care le oferă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie si tu o parere