sâmbătă, 7 ianuarie 2017

Sapun lichid natural


Va mai amintiti cand in postarea aceasta am discutat despre efectele nocive ale SLS-ului in produsele cosmetice? Tot aici ziceam ca am sa caut un sapun fara SLS, accesibil, asa incat sa il poata cumpara toata lumea. Ieri cautam prin magazin un sapun hidratant, deoarece in ultimul timp, fiind si iarna, mainile mi se usuca foarte tare, si am zis ca macar sapunul lichid sa nu fie agresiv.
Cautand prin rafturi, am gasit un sapun lichid, pus ma in coltul raftului, ceva mai scump decat restul, dar cu un miros foarte puternic. Nu mica a fost uimirea mea cand am citit ingredientele de pe eticheta. Era un sapun facut din ingrediente naturale, cu glicerina. Am zis sa il testez, chiar daca nu imi propusesem un buget mare pentru sapun lichid. L-am cumparat. Pretul a fost de 16 lei. Are 300ml si se numeste La Petit Olivier.
Cum am ajuns acasa, l-am testat. Este un sapun foarte cremos, nu face spuma multa, dar iti lasa mainile curate, hidratatnte si foarte parfumate. Eu am ales varianta cu verbina, un miros puternic de lamaie. Partea interesanta este ca nici nu trebuie sa pui in maini o doza intreaga, ci o cantitate mica este suficienta.
Deci dragilor, daca cautati ceva calitativ, vi-l recomand. Culmea este ca pe site-uri din strainatate pretul este mult mai mare. Probabil piata noastra este una de entry, si au venit cu mare mici de profit.
Pe viitor este interesant de testat si  gelul lor de dus, ceea ce voi face dupa ce se termina gelul de dus pe care  il folosesc acum.
Pentru cei interesati am facut o poza si din spate, ca sa puteti vedea ingredientele.

Un comentariu:

  1. Pret pe Amazon UK in 17.01.2017, neasteptat de mare:
    https://www.amazon.co.uk/Petit-Olivier-Liquid-Marseille-Verbena/dp/B01IR29QAM/ref=sr_1_8_a_it?ie=UTF8&qid=1484122510&sr=8-8&keywords=le+petit+olivier+soap

    RăspundețiȘtergere

Scrie si tu o parere