luni, 20 februarie 2017

Pregatirea parului pentru coafat

Masca de par instant

Bine te-am regasit. Dupa cum am spus in postarea de data trecuta , dupa spalarea parului, asa cum l-am prezentat aici, urmeaza pregatirea parului pentru coafat. Eu folosesc 2 produse profesionale achiziționate din salon, masca leave in instant de la Nashi si uleiul de la Moroccanoil.

Dupa spălarea parului, stergeți parul ud bine cu un prosop curat, foloseste Nashi masca de par leave in. Aceasta se agita bine si se aplica la baza firelor de par, dar si pe lungimea parului. Se maseaza putin, asa incat sa se distribuie pe tot parul Masca de par de la Nashi nu contine sulfati, fosfati, parabeni sau clorura de sodiu.  Este de origine din Italia. Ii da parului tau stralucire, revitalizeaza parul si protejeaza parul impotriva caldurii. Acum poti aplica ( sau nu) la rădăcină  spuma spray pentru volum pe care l-am prezentat aici.  Cu capul in jos usuca bine parul. Parul se usuca cu capul in jos pentru a da volum mai mare parului.  La final aplica o doza de ulei de par de la Moroccanoil despre care am vorbit aici. Acum parul tau va arata cu siguranță fabulos.
Setul de la Moroccanoil l-am cumparat de pe net de la cosmoshop si a costat in jur de 500 lei ( șampon,  balsam, masca si ulei ). Anul trecut uleiul de 100 ml mi-a ajuns 1 an. In ritmul cum se consuma masca, estimez ca imi va ajunge tot cam 1 an, balsamul 6 luni, iar samponul 3 luni. Eu zic ca nu e o investitie tocmai scumpa.
Masca de par instant de la Nashi am cumpărat-o direct din salon la pretul de 85 lei. Si aceasta estimez ca imi va ajunge 1 an.
Cred ca macar 600 lei/an merita sa investim in parul nostru. Un calcul lunar ar fi de 50 lei/ lună.  Nu e mult, nu?
Scrieți -mi voi ce produse de îngrijire a parului folositi?


Va recomand si

Gama moroccanoil
Gama Moroccanoil









Spuma pentru volum

Spray pentru volum

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie si tu o parere