duminică, 17 ianuarie 2016

BUSTIERA - o necesitate

In clinica cu care colaborez, postoperator pacientele operate la sani, primesc cate o bustiera.
Bustiera de la MARENA este o bustiera care se ajusteaza atat pe circumferinta cat si la nivelul umerilor. Nu are cusaturi si se muleaza perfect pe sani.

Si m-am gandit ca daca este buna pentru ele, atunci poate fi buna si pentru mine.
Asa ca, atunci cand am ramas insarcinata si sanii au inceput sa-mi creasca, am luat si eu o bustiera Marena sa vad cu e, pentru a preveni lasarea sanilor. Pot spune ca a functionat, iar acum o folosesc cand fac sport.
De asemenea eu o recomand celor care au sanii mari, deoarece ofera o sustinere foarte buna, reduce durerile de spate si discomfortul.
Nu ezitati sa purtati bustiere, chiar daca nu sunt foarte sexi :)). Si cumparati una de buna calitate, care chiar ofera sustinere. Mai mult, nu se lasa, si o puteti folosi pe perioade lungi de timp. Cu timpul nu ve-ti regreta. Asa ca veti economisi bani.Cu timpul nu ve-ti regreta. Fetelor, aveti grija de corpul vostru!

Voi ce bustiere a-ti folosit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie si tu o parere