miercuri, 27 ianuarie 2016

GEROVITAL- ser termoprotector pentru par

Stim ca atunci cand folosesti foenul, perie rotativa  sau placa, riscul de degradare a parului este foarte mare. In timp parul devine subtire, isi pierde din stralucire si devine casant. In astfel de cazuri este bine sa folosesti un ser termaprotector.
Asa am descoperit serul termoprotector de la GEROVITAL.


Eu incerc sa-mi las parul sa se usuce de la sine cat mai des, dar atunci cand ma grabesc si nu am timp, folosesc foenul sau peria rotativa pentru a-mi usca parul si a-i da direct o forma lejera. Pentru a-mi proteja parul am descoperit de la firma GEROVITAL serul termoprotector, care este foarte bun si ieftin.
Practic dupa ce ma spal pe cap, sterg usor parul cu prosopul, pentru a nu ramane multa apa in par, apoi aplic serul termoproector, care practic formeaza o pelicula protectoare, si nu lasa caldura sa patrunda in firul de par. In plus, serul contine provitamina B5 si extract de Aloe Vera.
Mie mi se pare unul din pasii importanti pentru a avea un par sanatos si stralucitor, si nu ar trebui sa lipseasca din ritualul de intretinere a parului.

Aici poti vedea inca cateva opinii luate  de pe site-ul Farmec.ro
Il recomand cu incredere.


Voi ce seruri folositi? Scrieti-mi mai jos opiniile noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie si tu o parere