duminică, 24 ianuarie 2016

MOROCCANOIL - ulei light pentru par

De curand am descoperit gama MOROCCANOIL, care mi-a fost recomandat de catre o foarte buna prietena. Atunci am inceput sa fac search pe net despre gama asta, si avand recomandari foarte bune dinspre toti, mi-am zis ca trebuie sa il incerc si eu. MOROCCANOIL este o gama profesionala de ingrijire a parului, acea gama pe care o gasesti doar prin saloanele de coafura. Ei le folosesc, si de aceea parul tau arata asa de bine cand pleci de acolo!

Deci, de Anul Nou am zis ca merit si eu sa-mi fac cadou MOROCCANOIL - ulei light pentru par. Am ales uleiul de par, caci pe sampon si tratament am ales gama JOICO despre care am scris aici si aici
Asa ca, pentru ca parul meu sa arate sublim, am ales uleiul de par.
MOROCCANOIL este un ulei tratament pentru parul fin, poate fi folosit ca masca-tratament, styling si finisare. Se poate folosi impreuna cu samponul ( am incercat si rezultatul e foarte bun), dar de obicei il folosesc dupa ce ma spal pe cap ( 1 doza - apropo, are pompita dozatoare), si o doza dupa ce parul meu se usuca ( cu foenul sau natural - in functie de cum stau cu timpul :)) ). Am folosit multe tipuri de ulei de par profesionale, dar acesta mi se pare ca le intrece cu mult pe celelate ( de la Oyster si Alfaparf - le voi face un review in curand).
Gama MOROCCANOIL are la baza uleiul de argan, se pare ca cel mai pur se extrage din Maroc. Contine acizi grasi, omega-3 si vitamine, antioxidanti. Este un ulei light, dupa cum i se si zice, si de aceea nu incarca parul si nu il ingrasa. Parul este foarte stralucitor dupa utilizare, si miroase foooarte frumos. Eu il folosesc si la fiica mea, deoarece are parul lung, si ma andesc, ca chiar daca este mica, parul are nevoie de hidratare si protectie.
Se poate folosi si inainte de vopsirea parului, fara a afecta culoarea, pentru a proteja parul. 

Eu l-am comandat de pe net, deci da un search si il veti gasi la diferite oferte. Eu am luat varianta de 100 ml. Din cate am citit, ar trebui sa ma ajunga cam 1 an. E destul de scump, dar merita.

Da - pot spune ca este foarte bun si il recomand cu mare incredere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie si tu o parere