miercuri, 20 ianuarie 2016

JOICO K-PAK clarifying sampoo

De curand am descoperit samponul de la JOICO K-PAK, clarifying sampoo.
Samponul JOICO K-PAK, clarifying sampoo, curata in profunzime parul, elimina rezidurile de pe par, si clorul din apa care ne afecteaza atat de mult parul si pielea.
Este ideal pentru cei care locuiesc in zone cu apa dura, inotatori, utilizatorii de produse de styling sau produse chimice.
Ideal pentru cei care locuiesc in zone cu apa dura, inotatori, utilizatorii de produse de styling sau produse chimice. - See more at: http://www.boldbeauty.ro/bundle--tratament-in-4-pasi-joico--17.html?gclid=Cj0KEQiA_fy0BRCwiLaQ5-iFgpwBEiQA884sOeMYDJN2nSNMO2c89u6xSgPRy7_9rg2nvaTa2SAGaxcaAj_z8P8HAQ#sthash.nw2jeMKe.dpuf
Eu am un par subtire, usor gras si  se toceste destul de repede, daca nu am grija de el.
Acum sa va povestesc despre sampon. Eu il am de la Craciun si pot spune ca are un efect foarte bun asupra parului si scalpului. Efectul nu se vede imediat, dar dupa 2 saptamani de la utilizare, incep sa se vada efectele. Parul, dupa ce il spal cu JOICO K-PAK, clarifying sampoo, scartaie -  semn ca este foarte bine curatat si clatit. Pentru clatire nu trebuie sa il clatesc foarte mult cu apa, caci scartaie destul de repede. Eu tot timpul il spal de 2 ori pentru a fi sigura ca este curat. Are un miros foarte placut, iar samponul este destul de dens, deci il pot doza cat consider ca am nevoie.
Samponul arata asa

Este un sampon pentru restructurarea firului de par in 4 pasi. Acesta este pasul 1.

Urmatorii pasi sunt:
 - pasul numarul 2 - Joico K-Pak cuticle sealer
- pasul numarul 3 -  Joico K-Pak deep penetrating reconstructor
- pasul numarul 4 - Joico K-Pak tratament pentru hidratare si reconstructie


Eu folosesc pasul nr.1 si pasul nr.3 ( JOICO K-Pak deep penetrating reconstructor) - pentru care am facut un review aici

Firma care produce aceste produse  -  JOICO - au investit foarte multi bani ( in jur de 2 miliarde $) in cercetare pentru a scoate aceste produse de ingrijire.

Eu le recomand cu incredere. Dupa spalare parul meu nu ramane moale si matasos. De aceea, dupa sampon folosesc joico-k-pak-deep-penetrating.  Sunt foarte multumita de el.

Voi ce produse de ingrijirea parului folosit?

UPDATE

Dupa 2 luni de la utilizarea samponului, am observat ca parul se ingrasa mult mai greu, am ajuns sa il spal o data pe saptamana. Parul nu este uscat, dar cred ca faptul ca este curatat in profunzime, face ca scalpul sa nu mai produca atat de mult sebum.

Da, il voi folosi in continuare.
JOICO K-Pak PROFESSIONAL - Cuticle Sealer - Pasul 2 - 165,90 Lei - See more at: http://www.boldbeauty.ro/par/sampoane/joico-k-pak---sampon-tratament-pentru-curatare-300ml---pasul-1-074469477116.html#prettyPhoto
JOICO K-Pak PROFESSIONAL - Cuticle Sealer - Pasul 2 - 165,90 Lei - See more at: http://www.boldbeauty.ro/par/sampoane/joico-k-pak---sampon-tratament-pentru-curatare-300ml---pasul-1-074469477116.html#prettyPhoto
JOICO K-Pak PROFESSIONAL - Cuticle Sealer - Pasul 2 - 165,90 Lei - See more at: http://www.boldbeauty.ro/par/sampoane/joico-k-pak---sampon-tratament-pentru-curatare-300ml---pasul-1-074469477116.html#prettyPhoto

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie si tu o parere