miercuri, 3 februarie 2016

CHI MAGNIFIED VOLUME SPRAY FOAM - spuma spray profesionala pentru volum

O lunga perioada de timp am folosit spuma de par, ce am gasit in hypermarket ( Taft, Intesa..), dar de fiecare data dupa ce o foloseam a doua zi cand ma trezeam parca aveam parul plin de praf. Parul meu fiind moale,nu prea are nici o forma fara sa-l modelez putin.

Apoi am incercat o perioada fara nimic in el. Avand breton acum, daca imi aranjez ok bretonul, restul e poveste. Si pentru breton folosesc o perie rotativa, despre care am sa va povestesc in curand.
Totusi din cand in cand simt nevoia ca parul meu sa arate foarte bine, cu volum. Asa am descoperit spuma de par de la firma CHI.

Este o spuma gen spray, care se da numai la radacina. Volumul se simte semnificativ, si in plus iti da si stralucire parului.  Daca totusi ai nevoie de mai mult volum se poate intinde pe tot firul de par. Eu il folosesc si iti pot spune ca a doua zi, parul se perie usor, fara sa fie imbacsit si plin de scame. 
Firma care produce produsele profesioanle CHI se numeste Farouk Systems, Inc, este o firma din SUA care pe langa rodusele CHI, mai produce si produsele BioSilk. Compania a fost infiintata in 1986. Ei se bazeaza pe eliminarea chimicalelor grele pentru par din compozitia produselor.

Alaturi de spuma spray de volum de la Chi, eu folosesc si sprayul de volum de la CHI - finishing volum, despre care am povestit aici.
Recomand sprayul spuma de colum de la CHI? - Da, il recomand cu toata increderea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie si tu o parere