sâmbătă, 20 februarie 2016

Kaiser Borax - gel de curatare cu bicarbonat de sodiu

Ultima data cand am fost in Austria, prietena mea mi-a recomandat gelul Kaiser Borax. A zis ca la ei toata lumea buna il foloseste, si atunci mi-am zis ca pot sa-l incerc si eu.

Kaiser Broax este un gel pe baza de bicarbonat de sodiu. Se poate folosi ca si gel de dus si ca gel de curatare a fetei.
Ca si gel de dus, a avut efecte foarte bune la fiica mea, care, in vara, datorita caldurii i-au aparut mici bubite pe toata burtica. Spre marea mea surprindere, dupa ce am spalat-o cu acest gel de dus, au disparut toate bubitele.
Eu am un ten sensibil si alergic, si il folosesc pe post de demachiant. Curata foarte bine machiajul si nu imi lasa pielea foarte uscata. Eu sunt foarte multumita de el.

Ca si pret, nu este foarte ieftin, dar nici scump. A costat 4 Euro si are 500 ml.
Exista si varianta pulbere pe care inca nu am incercat-o, dar cand mai ajung in Austria ma bate gangul sa o incerc.
Pe amblaj scrie ca Kaiser Borax a intrat pe piata in anul 1930, ceea ce inseamna ca au ”ceva” experienta in domeniu.
Stim beneficiile bicarbonatului de sodiu pentru piele - curata celulele moarte de pe piele si exfoliaza pielea, te scapa de punctele negre, hidrateaza calcaile, ingrijeste unghiile.
Daca apa este foarte dura, poti pune Kaiser Borax in apa si aceasta va fi mult mai soft.
Pentru cei care deoresc sa stie si compozitia produsului, atasez o poza
Pentru o piele curata si sensibila eu il recomand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie si tu o parere