sâmbătă, 27 februarie 2016

Crema de maini - o necesitate

Eu, de cand ma stiu am folosit crema de maini. Si am folosit-o nu pentru ca toata lumea folosea crema de maini, ci pentru ca tot timpul aveam mainile uscate.
Dar, sa vedem de ce ni se usuca mainile. Mai intai putem da vina pe vreme. Pe perioada cat am trait in Constanta, imi amintesc ca iarna aveam mainile atat de uscate incat se simteau ca un smirgel. Ma dadeam cu crema, dar efectul trecea repede. De cand m-am mutat in Timisoara, ( de 15 ani), aspectul mainilor mele s-a imbunatatit simtitor iarna.
Deci, din proprie experienta, vantul de pe mare iarna imi afecta mult pielea mainilor.
Un alt motiv ar putea fi lipsa unor vitamine din organism: de exemplu vit. A. Ne dam seama ca avem lipsa de vit. A daca si palmele sunt foarte uscate, nu doar dosul palmei.
Un alt factor ar fi diferitele solutii de curatare pe care le folosim in gospodarie. Acestea au efect foarte agresiv asupra pielii mainilor. Substantele folosite sunt tot mai concentrate si mai agesive cu pielea noastra. In acest caz, eu recomand sa folositi solutii care sunt prietenoase cu mediul ( eco), si in acelasi timp cu pielea si sa folositi manusi de protectie.
Spalatul cu sapun de pe maini determina uscarea mainilor. In acest sens putem doar sa ntie orientam spre sapunuri mai hidratante.
Ce creme folosim?
Exista creme de maini care sunt foarte hidratante, dar care intra greu in piele - de obicei acestea sunt creme care contin multa glicerina, unt de shea, ulei de masline. Ele sunt foarte bune, dar le recomand sa le folosesti seara la culcare, cand peste noapte pielea are timp sa absoarbe crema.
Exista creme de maini pe baza de aloe vera care se absorb foarte repede, si pe care le putem folosi zilnic, caci nu ne impiedica in munca noastra.
Folositi crema de maini de fiecare data cand vi se usuca mainile.
Eu acum folosesc o cream de maini cumparata din Barcelona- NUXE- cu miere, uleiuri si vtamina E. Imi place ca pastreaza mainile mai mult timp hidratate.

Puteti folosi pentru a hidrata mainile direct uleiuri in stare pura: ulei de masline, unt de cocos, unt de shea.

Indiferent ce alegeti, aveti grija de mainile voastre. Nu uitati ca si ele imbatranesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie si tu o parere