duminică, 14 februarie 2016

Dragoste de Valentine's Day sau de Dragobete?



In ultima perioada am tot vazut posturi care te indruma sa sarbatoresti dragostea nu de Valentine's Day caci e sarbatoare luata de la americani, lucru adevarat de altfel, ci de Dragobete, aceasta fiind o sarbatoare pur romaneasca. Si acum vin eu cu intrebarea: pentru dragoste ii trebuie o anumita zi sa fie sarbatorita? Dragostea e un lucru atat de frumos, care te umple de energie . De ce ne trebuie o zi sa sarbatorim dragostea? Ea ar trebui sarbatorita in fiecare zi.
Cu toate astea este adevarat ca, cu totii ne luam cu activitatiile zilnice si poate uitam de dragoste. Poate ca de aceea s-a inventat Valentine's Day - ca sa nu uitam de dragoste. Atunci eu zic sa sarbatorim si Valentine's Day si Dragobetele. De ce nu? Nu stiu daca e ceva mai important in lume decat fericirea. Ca muncim ca sa avem de toate ca sa fim fericiti. Intemeiem familii si facem copii ca sa fim fericiti, sa primim si sa oferim dragoste. Totul in viata se invarte in jurul dragostei si a fericirii. 
 Incercati un experiment pentru o zi sau doua: traiti ca si cand ar fi ultima voastra zi din viata - va imbracati cu hainele cele mai frumoase, gatiti mancarea preferata si  petreceti timp de calitate cu persoana iubita. Incercati si vedeti cum se schimba viata voastra!
Eu va recomand sa sarbatoriti dragostea in fiecare zi si sa fiti fericiti!
Iubiti-va dragii mei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie si tu o parere