joi, 25 februarie 2016

Garnier Ultra Lift, crema de noapte cu ser 2 in 1

De curand am cumparat o crema de fata de la Garnier, si anume Ultra- lift, 2 in 1, ser regenerator si crema de noapte.
Am testat-o timp de 1 saptamana.

 
Eu am ten sensibil, asa ca am incercat-o dar cu rezerve.
Despre crema. E foarte fina , miroase placut ( deci e proaspata) si intra foarte bine in piele. Nu lasa pielea grasa. Efecte vizibile... de la o crema de la Garnier... nu poti cere mult, dar ideea e ca te simti bine dupa ce te-ai dat cu ea.
Efecte secundare? Mi-a aparut ceva pe fata, dar nu stiu daca e de la crema sau de la noul meu fond de ten. Momentan le-am oprit pe amandoua si le voi utiliza pe rand sa vad care nu mi se potriveste. 
Crema in sine e ok, are pompita dozatoare si imi plac spiralele cum e distribuit serul + crema de noapte.
Practic este o crema de categorie medie.
Am testat-o cu TOXFOX despre care am povestit  aici si din pacate nu o are in baza de date. Deci nu stim daca contine conservanti care te afecteaza hormonal :(  Pun o poza cucomponentele ei, pentru cei interesati.
Cam atat pot spune despre crema de Garnier Ultra Lift.

Promit sa revin cu un review la creme profesionale.




Va recomand si 
Fond de ten natural de la gradina cu dragoste 








Gradina cu dragoste pasta-bebe 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie si tu o parere