sâmbătă, 6 februarie 2016

Ritualul meu de ingrijire a parului

Pentru a avea un par frumos si sanatos precum multi dintre noi stim, nu este suficient doar sa ne spalam pe par si sa-l uscam.

Iata cateva sfaturi, pe care eu le folosesc, pentru a avea un par minunat:



 - pentru inceput imi spal parul cu samponul de la Joico pe care il ador. Aceasta procedura o repet de 2 ori. Imi caltesc parul cu multa apa pentru a indeparta tot samponul de pe par.
- apoi imi sterg parul cu un prosop, pentru a nu ramane multa apa pe par.
- aplic trtatamentul de par de la Joico  pe lungimea parului, dar incepand de la o distanta de 5 cm de radacina. Atentie, daca il dai si pe radacina, risti ca parul tau sa se ingrase destul de repede. Tratamentul il las cam 5 minute pentru a patrunde bine in firul de par. Apoi clatesc cu multa apa pentru a indeparta bine tratamentul de pe par. In 5 minute, firul de par absoarbe cat are nevoie din tratament.
- dupa ce simt ca a iesit tot tratamentul de pe par, mai dau o ultima clatire cu apa rece pentru a inchide foarte bine cuticulele parului.
- apoi sterg bine parul cu un prosop, dar fara a-l stresa prea mult. Trebuie mai mult sa tamponezi parul, altfel il agresezi.
 - aplic o doza de ulei de par de la Moroccanoil pe lungimea firului de par. Acesta ii da o stralucire deosebita si simti cu adevarat ca este hidratat.
 - inainte de a-l usca folosesc spray termoprotector de la Gerovital. Acest pas este foarte important atunci cand iti usuci parul cu foenul. Aerul cald streseaza foarte mult parul De accea, de multe ori, eu prefer sa il las sa se usuce de la sine. In acest caz, nu mai aplic serul termoprotector.
- daca simt ca am nevoie de mai mult volum, aplic la radacina spuma spray de la CHI
- pentru a-l aranja in acelasi timp cand il usuc, folosesc peria mare de la Rowenta Brush Activ. Este o perie rotativa  foarte buna, cu are cald, care iti usuca parul, il aranjeaza si da volum.
- la final, mai aplic o doza de de ulei de la Moroccanoil pentru a da o stralucire deosebita parului.



Pentru a avea un par sanatos este nevoie de multa dedicare, timp si un adevarat ritual. Nu uitati ca si parul este parte din corpul vostru.

Voi ce ritual de ingrijire aveti? Scrieti-mi. Cu cat mai multe, cu atat lumea isi face o idee cam ce ar fi potrivit pentru parul lor.

Va recomand si 

Ritualul de restructurare al parului al Larisei 










 
Chi magnified volume finishing spray











Chi magnified volume spray foam  











Gerovital ser termoprotector pentru par 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie si tu o parere