vineri, 1 aprilie 2016

Epilarea definitiva cu laser- merita sau nu?

Parul inestetic ne deranjeaza indiferent de anotimp. Ce facem pentru a scapa pentru cat mai mult timp de el?
Una din solutiile viabile este epilarea definitiva cu laser. Ce presupune? Cel care face ( de obicei medic dermatolog) trece o sonda ( un fel de stilou mai gros) peste suprafata care necesita epilarea. Sonda emite mici fascicule. Procedura nu este dureroasa, sau in functie de zona, putin dureroasa. Poti simtii mici piscaturi.

Cum trebuie sa te pregatesti inainte de epilarea definitiva?
In primul rand, cateva luni renunta la epilarea cu ceara sau cu aparat de epilat. In aceasta perioada e recomandat sa te epilezi prin a rade firele de par.
Apoi, intre sedintele de epilare, trebuie sa te razi, su sa nu smulgi firele. Laserul actioneaza la nivelul radacinii, in functie de stadiul de dezvoltare al ei.

Ce mai trebuie sa stii?
Laserul are rezultate foarte bune pe firul de culoare inchisa. Pe firele deschise la culoare nu prea are efect.
Ca durata, e nevoie de 5-6 sedinte pentru a avea un rezultat impecabil. Partea buna este ca inca din prima sedinta se elimina minim 50% din firele nedorite. Sedintele se recomanda la o perioada de 2 luni intre ele. Eu mi-am facut, si pot spune ca rezultatul este foarte bun. 
Inainte de epilarea definitiva am incercat epilatea cu ipl - care mi s-a parut foarte dureroasa si fara rezultat. E adevarat ca la ipl trebuiesc facute cam14 sedinte, iar eu dupa 4 sedinte am renuntat.
Ca si dezavantaje, spre deosebire de restul metodelor de epilare, epilarea cu laser este mai scumpa, dar in timp, isi merita toti banii.
Mai exista o categorie de persoane careia nu ii este recomandata epilarea cu laser. Exista femei care au foarte mult progesteron in corp. Sunt acele femei carora le creste foarte mult par in multe parti ale corpului. Pentru ele epilarea este aproape inutila. Trebuiesc foarte multe sedinte pentru un rezultat mediu. Si apoi mai sunt barbatii care intra in aceeasi categorie - au mult progesteron in corp.
Deci merita? Daca ai parul inchis la culoare, daaa- rezultatele sunt imediate. DA- recomand.

Va recomand si

Botoxul o alternativa impotriva ridurilor      













Dermapen tratament pentru intinerire

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie si tu o parere