miercuri, 6 aprilie 2016

Gradina cu Dragoste - Pasta Bebe

In postarea aceasta povesteam cum am ajuns sa cumpar produse de la Gradina cu Dragoste. Pe langa fond de ten natural am cumparat si o crema numita Pasta Bebe. Pasta Bebe are " actiune protectoare si regeneratoare, emolienta, adjuvant in tratarea iritatiilor si arsurilor" - asa scrie pe borcanel. 

Pasta contine: extract uleios la rece din musetel, galbenele si sunatoare, oxid de zinc, ulei de masline presat la rece, ceara de albine. Nu contine ulei esential.
Mie, Mihaela - cea care le face, mi-a recomandat-o pentru urmele lasate de alergii ( de la alte creme) de pe fata.
Partea mai ciudata este ca crema este alba, si cand te dai cu ea pe fata ramane alba. Asa ca ma dau peste ea cu fond de ten, si nu mai se vede nimic.  O folosesc dimineata si seara. Este o crema care usuca tenul. La prima utilizare am folosit-o ca baza de machiaj, si peste am dat cu fond de ten. Dar mi-a uscat prea mult pielea, asa ca mai intai folosesc crema hidratanta, si peste dau cu ea. O folosesc de 3 zile, si pot spune ca efectele s-au vazut destul de repede. Crema miroase a plante proaspete, asa ca ti-e mai mare dragul sa o folosesti.
Pe viitor imi voi comanda si o crema hidratanta facuta de Gradina cu Dragoste.
Daca aveti posibilitatea, macar testati produsele. Eu am ramas impresionata, chiar daca nu au o prezentare care sa te de-a pe spate.
Da, recomand produsul daca aveti probleme cu tenul, daca aveti bebelus, sau, acum ca vine vara, ar putea aparea pe piele iritatii din cauza caldurii.

Va recomand si

Fond de ten natural de la Gradina cu Dragoste













Fond de ten bb cream cc cream sau dd cream?








Kaiser borax gel de curatare cu bicarbonat 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie si tu o parere