marți, 12 aprilie 2016

Micile venisoare? Cum scapam de ele?


Vine vara. Si care dintre noi nu-si doreste sa aibe picioare frumoase? Dar multe dintre noi ne confruntam cu venisoare mici sparte pe picioare. Ele sunt neplacute ca si aspect si aparitia lor ne deranjeaza. Cel putin pe mine ma deranjeaza. 

Ce este de facut in acest caz?

Eu am apelat, ca de obicei, la tratamentele moderne. Adica, m-am dus la medicul dermatolog si, cu ajutorul laserului, mi le-a indepartat. Procedura nu este dureroasa, maxim poti simti cateva piscaturi, de care nu am facut mare caz. Ce este important de retinut, este ca, dupa procedura, zona mi s-a invinetit. Deci, daca iei in considerare terapia cu laser pentru venectazii, o perioada, pana iti trec vanataiile, va trebui sa porti pantaloni sau jegeri.
Avantajul este ca venectaziile au disparut pe loc. Eu mi-am facut acum 1 an, si trebuie sa-ti spun ca nu au mai reaparut. Am avut o panza mare pe un picior si una mica pe celalalt. Sunt foarte multumita si il recomand pe dr. Olariu Liviu. Venectaziile arata asa:












De ce apar micile venisoare? Iata cateva motive:

  • statul prelungit in picioare
  • expunerea prelungita a zonei la surse de caldura (sauna, bai fierbinti, impachetari calde)
  • factori genetici (existenta in familie, pe linie directa, a unor persoane cu tulburari vasculare).  

 Ce putem face pentru a preveni aparitia noilor venectazii? 

Cu siguranta ca eu nu voi renunta la miciile placeri ( sauna, bai fierbinti, impachetari calde). Pentru cei care stau mult in picioare, recomand utilizarea de ciorapi pentru varice. Sunt ciorapi special conceputi. Ii puteti gasi in farmacii. Personal, atunci cand simt nevoia, folosesc creme pentru circulatia periferica. Le gasiti in farmacii sau in magazinele naturiste. Eu il folosesc de obicei vara, la drum lung, cand, din cauza caldurii este imposibil sa port ciorapi de varice. Iar pentru cele aparute noi, exista dr Olariu  si laserul lui. Nu ma stresez prea mult din cauza asta.

Deci, fetelor, doamnelor, exista rezolvare pentru aproape orice.

Va doresc o pregatire placuta pentru vara.

Va recomand sa cititi si:

Dermapen tratament pentru intinerire
http://oanastei.blogspot.ro/2016/01/dermapen-tratament-pentru-intinerire.html














Epilarea definitiva cu laser merita sau nu?
http://oanastei.blogspot.ro/2016/04/epilarea-definitiva-cu-laser-merita-sau.html






Suplimente pentru intinerirea celulara
http://oanastei.blogspot.ro/2016/03/suplimente-pentru-intinerirea-celulara.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie si tu o parere